Varför har du/ni tagit hjälp av oss?
Vi tog hjälp av ConnectIN i en tid när det i princip var huggsexa om konferenslokalerna. Vi hade tvingats flytta datumet på vår konferens en gång på grund coronapandemin och när man väl lättade på restriktionerna gick det undan, som glass i solen. I vårt fall fick vi dessutom lov att anpassa val av lokal efter när våra keynote speakers kunde, vilket begränsade alternativen ytterligare. Då vi finns stationerade i norra Sverige är lokalkännedomen i Stockholm begränsad och när förstahandsalternativet visade sig vara bokat var vi i desperat behov av en lokal som kunde ta 200 + personer. Så fort vi fick kontakt med Arbetsresor började de skanna marknaden på lämpliga lokaler utifrån våra specifika behov. De sparade mycket tid för oss arrangörer då vi kunde fokusera på konferensens innehåll snarare än att ta fram underlag inför beslut av lokal.
Hur upplever du att samarbetet med oss har fungerat?
För oss var det en positiv upplevelse att arbeta tillsammans med ConnecIN från första möte till utvärdering efter genomfört uppdrag. De har varit lyhörda till våra behov men också utmanat oss i att tänka nytt för att höja vår konferens ytterligare. Det är härligt att få arbeta tillsammans med personer som snabbt kan sätta sig in i kundens behov då det spar mycket tid för oss arrangörer.
Vad är det bästa med våra tjänster?
Det bästa med ConnectIN är den personliga kontakten. Trevliga och serviceinriktade personer som går helhjärtat in i sina uppdrag. Att de dessutom var med som en extra resurs under genomförandet av konferensen visade sig vara ovärderligt. Jag skulle rekommendera dem till vem som helst som önskar hjälp med planering och genomförande av event.